Υποτονική η κίνηση των επιβατών στις πτήσεις από και προς ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΑΘΗΝΑ


Υποτονική η κίνηση των επιβατών στις πτήσεις από και προς ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΑΘΗΝΑ, αφού το πρώτο 7μηνο του 2017 εξυπηρετήθηκαν συνολικά 3.000 επιβάτες.  Αυτή τη στιγμή στον Κρατικό Αερολιμένα Κοζάνης «Φίλιππος» δραστηριοποιείται εταιρία που εκτελεί 3 πτήσεις επιδοτούμενες μάλιστα και σύμφωνα με «επίσημα χείλη» του Αεροδρομίου το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού είναι αρκετά χαμηλό. Κι επειδή οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και… τα γραπτά μένουν, μία σύγκριση με αντίστοιχα στοιχεία προηγούμενων ετών και δεκαετιών όποτε και η Ολυμπιακή Αεροπορία εκτελούσε πτήσεις από τον Αερολιμένα Κοζάνης είναι ενδεικτική της κίνησης των επιβατών.
Το 1997 π.χ. στο Αεροδρόμιο της Κοζάνης σημειώθηκαν ποσοστά ρεκόρ με 4.166 αφίξεις και 3.800 αναχωρήσεις, με παρόμοια νούμερα να καταγράφονται και τα έτη 1998-1999, το 2000 επίσης κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα ενδιαφέροντος και εξυπηρέτησης επιβατών με 4.115 αφίξεις και 3.910 αναχωρήσεις, ενώ σιγά-σιγά ξεκίνησε και η κατακόρυφη πτώση του επιβατικού κοινού με χειρότερο έτος το 2010 όπου σημειώθηκαν 768 αφίξεις και 924 αναχωρήσεις.
Κύκλοι του Αεροδρομίου της Κοζάνης που γνωρίζουν και ζουν εκ των έσω την κατάσταση ελπίζουν –έστω και την ύστερη στιγμή- στην ανάκαμψη του Αερολιμένα που βρίσκεται στην πρωτεύουσα και «καρδιά» της Δυτικής Μακεδονίας, ενός Αερολιμένα που όπως μας ανέφεραν ούτε οι περισσότεροι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής δεν γνωρίζουν δυστυχώς πως λειτουργεί, θέλοντας να δείξουν πως χρειάζονται πρωτοβουλίες, προσωπικό αλλά και μια σειρά άλλων δυναμικών παρεμβάσεων ώστε να αποκτήσει τη χαμένη αίγλη του.
Τίνα Παπαντωνίου για το kozan.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ